понеделник, 27 май 2013 г.

Утрото...прекрасно и с дъх на свежест

Обичам сутрините, в които ставайки целият свят ти се струва прекалено красив и страхотен.
Е, точно днес на мен ми се стори подобен света. Предполагам, че се дължи на приятните емоции, които ми се случиха през уикенда, или просто съм решила вече да гледам само хубавите страни на ежедневието.
Например, като това, че днес е понеделник, но е последният понеделник за 2013 година в месец май. Така осъзнах, че искам да виждам всеки нов ден по този начин.
Ставам с усмивка, поглеждам навън зелените дървета и слънчевите лъчи и съм готова да изляза и да поемам с пълни шепи от живота, да помагам и да се раздавам на хората, защото това винаги си заслужава.
А уикенда ми, той мина много приятно, в компанията на любимият мъж с много приятни емоции, много смях и безгрижие. Разходихме се до Солун, полюбувахме се на гръцкият манталитет и на така жадуваните от нас неангажиращи дни и нощи. Вечерите, нощните разходки по брега на морето, различната бира, узото, ми дадоха нов тласък за емоция и безброй предстоящи красиви летни нощи.

Колко малко ми беше нужно, за да почувствам отново силата на живота и да изляза от ежедневието, да започна пак да харесвам понеделниците и да мисля, че всеки ден е ново начало за нещо по-добро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар