четвъртък, 27 юни 2013 г.

На кафе пред парламента

Обичам кафе. Всяка сутрин любимото ми нещо след ставане от сън е кафето. Не знам защо обаче не ми харесва да го пия пред парламента. Защото мястото не е много подходящо, или хората, които преминават със скъпите си автомобили, правещи се, че не  забелязват стоящите там хора ме дразнят. Трудно ми е да преценя. Май искам да си пия кафето в къщи, или в офиса. Май,че тук компанията ми е много по-приятна. Налага се,обаче, да сме там.


Мисля си,че и на 'сестра Галева' не й е много комфортно да си пийва кафенце, докато я преследват яйца. Ами да тръгва тогава. Тя и останалата част от компанията. Да се насочат към изходите и да освободят мястото за някой по-достоен. С по-малко 'грешки', както те казват.
Иначе ще си се виждаме пред парламента всеки ден.
Аз си изпих кафето сутринта. И настроението ми е много приятно. Щастлива съм. Радостта я получавам всеки ден, особено когато видя малките деца да са на протест.
Днес пак пих кафе. Всеки ден кафето ще ни става по-сладко и по-сладко, защото времето на парламента е отброено. Броим го ние.  Спорен ден :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар