четвъртък, 24 март 2016 г.

Честит рожден ден, моя Любов

Като малка си мечтаех да срещна някой като Д-р Рос от Спешно отделение, добре познатият сериал, който даваха по мое детство. После пораснах и започнах да търся Слави Трифонов, той ми остана голямата несподелена любов. Във всеки търсех нещо от него, мислех си, че някой ден ще се запозная с него и с тази мечта заспивах доста тинейджърски нощи. После...пораснах още и осъзнах, че искам невъзможни неща, защото Слави Трифонов дори не знае, че ме има, макар да бях на всеки негов концерт от турнето им. Както и да е.
Един ден обаче срещнах човека, който стана Човека на моя живот. Тези неща се усещат, и да ми обяснява който каквото иска, аз осъзнах, че наистина обичам това момче и той е моето момче - той е Николай.

Е,честит рожден ден, мое момче! Честит празник, любими! Бъди здрав, все толкова борбен, разбиращ, обичащ и никога не спирай да се грижиш за нас с Виктория. Пожелавам ни още много пъти да посрещаме празника ти по толкова специален начин, пожелавам ни още по-голямо семейство  -весело, щуро, семейство което вместо да яде културно тортата от празника ти, би се замеряло с нея и тази идея би дошла от нас двамата с теб :)))

Обичам те! Обичам те от земята до небето и още толкова, защото ти си всичко, за което съм мечтала, всичко, което бих искала от мъжа до себе си!
Благодаря за всяка минута изживяна с теб, за всеки детайл, за всяка забележка и за всяка караница - с теб всичко има смисъл, защото двамата се учим един от друг. Двамата падаме, ставаме и продължаваме - нагоре, напред, настрани, накъдето трябва! Защото се обичаме! Защото повече от всичко искаме да сме едно цяло, а от нашата любов наяве е най-прекрасният подарък днес!



П.П. А сега погледни смисъла на всеки наш ден - държиш го в ръцете си! Обичаме те! Честит рожден ден! :)