понеделник, 17 юни 2013 г.

Аз протестирам

Вчера бях на протестите. Видях адски свежи, позитивни и здравомислещи хора. Хора, които не искат да се откажат от родината си в името на политически игри. И аз бях там, защото искам да остана в България, защото я обичам и искам точно тук да отгледам децата си един ден.
Бях там, защото всичките ми приятели бяха там. Заедно искаме да направим промяна. Заедно искаме да покажем, че се вълнуваме и искаме да има промяна.
Протестирахме за него, за всички като него, които искат да са тук, а не някъде в чужбина.
И довечера ще сме там. Ще минем по добре познатият път, за да покажем отново на всички управляващи,че ни пука, че обожаваме България и искаме да бъдем тук!
Гордея се с всеки, който е съпричастен към протеста, макар да е далеч от тук и да не може да присъства. Обичам България, защото си заслужава и виждам смисъл.





Няма коментари:

Публикуване на коментар